All Corsa Forum banner
101 - 120 of 124 Posts
Discussion starter · #101 ·
Żaden problem - pamiętaj, aby nacisnąć przycisk "Dzięki" przy wszystkich postach lub odpowiedziach, które Ci pomogły i mam nadzieję, że zobaczę Cię tutaj trochę częściej :)
 
  • Like
Reactions: krolow
Dobra, chłopaki, mój MFD migocze itp. Początkowo myślałem, że to jakieś podejrzane połączenia itp., więc otworzyłem wszystko i nic nie znalazłem. Czy ktoś może potwierdzić, że jeśli odetnę przewód na pinie 7, rozwiąże to problem w moim Corsa 1.0 2000 Club?
 
Discussion starter · #104 ·
Cieszę się, że pomogło.
 
Czy ma ten sam mfd/tid? Jeśli tak, to tak, przypuszczam, ponieważ powinien używać tego samego złącza / MFD. To świetny samouczek, który bardzo mi pomógł.
 
Discussion starter · #107 ·
Discussion starter · #108 ·
Czy ma ten sam mfd/tid? Jeśli tak, to tak, przypuszczam, ponieważ powinien używać tego samego złącza / MFD. To świetny samouczek i bardzo mi pomógł.
Miło to słyszeć :)
 
Dzięki za poświęcenie czasu na ten samouczek. Właśnie miałem kupić nowy MFD, ponieważ mój migotał, zanim natknąłem się na Twój :) Dlatego tak bardzo go oceniam haha.
 
Discussion starter · #112 ·
Jeśli próbujesz cały czas zachować datę, to tak, przetnij czerwono-szary przewód w Corsie B.
 
Czy zegar stopniowo tracił czas, kiedy to się działo? Włożyłem inne stereo vaux i mfd migocze (czasami)
Zastanawiam się, czy jest to spadek napięcia, który powoduje, że zegar chodzi wolniej.
Co masz na myśli mówiąc "stopniowo tracić czas"?

Mam nieoryginalny radioodtwarzacz, kiedy jechałem po nierównościach i tak dalej, migotał. Odłączyłem trzy przewody i teraz działa idealnie. Nie pamiętam jednak, które to były. Przeczytaj uważnie schemat i usuń pin 7 iirc (uwaga, usuń, nie odcinaj go, umieść igłę lub mały śrubokręt płaski na górze pinu, a następnie wyciągnij go, aby wszystko było odwracalne).

Prób i błędów.
 
TID

Pyt.: Mój TID zapala się tylko wtedy, gdy włączone są reflektory lub podczas jazdy migocze.
Odp.: Kolejna prosta sprawa. Po prostu usuń/przetnij/odłącz przewód 7 - SZARY/CZARNY - przewód podświetlenia. Spowoduje to, że TID będzie świecił tak długo, jak długo włączony jest zapłon[/INDENT]

7 - SZARY/CZARNY - przewód podświetlenia
Cześć AJ,

Przetnij szaro-czarny przewód, a MFD pozostanie włączony podczas włączonego zapłonu, ale tylko do momentu włączenia świateł, wtedy w ogóle nic się nie wyświetla, czy to prawda?

Al
 
Discussion starter · #117 ·
Spróbuj również usunąć szary/zielony, to powinno pomóc w sortowaniu
Jak zawsze, zamiast przecinać przewody, spróbuj je odłączyć od złącza, aby w razie potrzeby móc je przywrócić do normalnego stanu.
 
Discussion starter · #119 ·
Prawdopodobnie problem z czarnym przewodem - idzie on do zasilania po zapłonie, więc po wyłączeniu zapłonu wyłącza MFD.
 
101 - 120 of 124 Posts